hazenpad.reismee.nl

We zitten op de goede weg!

We zitten op de goede weg. Haas heeft een mooie speurtocht uitgezet. We reden langs de grotten van Han. Op de autobahn kwam er ons een vrachtwagen tegemoet van de firma HAAS. En reden langs 'Holtzhändel Glück'. Van München naar Wenen reden we langs de Chiemsee. Verder op in Duitsland doorkruisden we het dorpje Alland (pas op dislect aan het werk. Maar hier toch echt goed geschreven. Eerlijk gezegd zag ik pas bij het dorp uitrijden dat er geen Allard stond ). Nog verder Duidsland in zagen we aan onze rechter hand Knöten Vösendorf. Een vrachtwagen met het nummerbord '1 AUG-336' haalde ons in op de snelweg in Oostenrijk. 1 augustus is trouwens wel een gekke dag om een wereldreis te beginnen. En het viel ook nog op een maandag. Begin van de maand én begin van de week. Toen we een parkeerplaatje zochten in Osijek, Kroatie, stonden we tegenover Restoran (! weer geen dislectische fout. Zo schrijf je dat in het Kroaties). Dus 'Restoran Luka'. En speciaal voor Goya zijn we in Bosnië- H over een prachtig bergweggetje door het kleine dorpje Olovo. In Montenegro stond een huis te koop, de makelaar heet Engel en Völker. En een stadje in Albanië waar we langs reden heet Zusi. Het is nu 23 augustus en we hebben na 2 weken wildkamperen een paar dagen rust ingepland. Even aan de geweldige Kroatische kust, rust. Als we later verder rijden dan hopen we dat Haas weer van die leuke aanwijzingen achter heeft gelaten. P.s hier aan de kust wemelt het ook van de dorpjes die Luka heten. Dus zeker de goede plek om weer in vorm te geraken. Inmiddels hebben we Albanië al verlaten. En zitten nu aan het Lake Ohrid in Macedonië. Albanië is echt geweldig!Op de markt in Ohrid verkocht een marktman een handoek met een konijn die een grote paddestoel in zijn hand had. Boven de tekening stond met grote letter LUCKY! Laatste aanwijzing van Haas dat we nogsteeds opde goede weg zitten. Foto's volgen als we weer stroom hebben. En Internet natuurlijk dat is heel lastig. Maar we hebben het super!!!!! En genieten

Quirine

Jongens wat Fijn !!!!!! Mooie weg haas !!!! Biggggg X

zeez

ha lieve nicht en neven,

jeee ben zo benieuwd naar Albanië.
En hoe het was in Kroatië?
Of jullie bv in zee zwommen. Die haas met die aanwijzingen.
Als Hélena een gele auto ziet geeft ze je een klap, misschien ook iets voor jullie?
Ha fijn wat van jullie te horen..
daaaggg xxxxxxx zeez

buuf

Lekker dat het zo voorspoedig gaat. Hoeveel signalen kan je hebben. Tot het volgende verslag.
roetjes en een dikke X

the Andrews

where are you? we don't have an email for you!

we are stuck in alexandroupoli (chili), greece, broke down 30 km from turkish border.

must wait until monday at least to find out if car is dead or not.

if you're passing by, come to camp santa rosa, right near the water. at least we have Internet until Monday!

much love from the Andrews Family

Jort

Heel veel geluk. En krijg geen autopech! En word niet ziek. Groeten, xxx jort
Ik mis jullie! Heel erg!

Theo Dekker

Zag nog een haas op de golfbaan. Veel geluk en goede reis.
Vandaag slagregens in Nederland maar morgen mooi en zaterdag 25 graden Top. Bussum Cultureel heeft dus ook een haas in de sterren.

jeroen wiemer

Ha Isabel en Mories !
Zojuist met wat Googelen jullie site gevonden.Leuk! Ga dit weekend alles lezen.....
Even snel Isabel: Zou je mij of Thera van Erp willen berichten of we voor buurtfeest je "vergeetmijniet-kar" mogen neerzetten om wat eten uit te stallen?!
(ja sorry, zou het je graag mailen of bellen en bespreken, maar heb geen telnr of mailadres, vandaar).
Verdere reacties over de reis komen beslist ?

Isabel

Jeroen! Jullie mogen de kar gebruiken hoor geen probleem.
Het kan soms lang duren voor reacties we kunnen slecht internet vinden steeds. ook omdat we veel in de windernis camperen. xxxxxxxxx Isabel.

cat&mark

Geféliciteerd lieve Goyak!
Gaat t nog goed met avonturen beleven? Tis kei leuk om jullie belevenissen te volge... Heb nSuperdag, doe een dikke Kus aan MiIzz&Morrizz, een extra grote aan JeZelluf. Cat&Omak