hazenpad.reismee.nl

De reis gaat beginnen!

Vandaag is de dag! Op de dag van vertrek alleen nog maar een vooras vervangen, deze hebben we vanochtend besteld. Inladen en wegwezen. De eerste stop helemaal Rotterdam!!! Marlene heeft vanochtend een feestelijk ontbijt gebracht. zo! die hebben we vast binnen voor als we verloren zijn en van bessen moeten leven, gebakken bladeren en soep van gras. Bedankt Marlene!! het was heerlijk. We verheugen ons op de pasta vanavond. haha.

Marlène

Stevige bodem gelegd ... met Liefde en Passie.. verzorgd.. X

Chris, Daan, Nathy

Buweeh, wij vinden het nu niet leuk meer, miró speelt vandaag voor het laatst op de valreep bij ons. Ze maken nog even een schatkaart van koffieprut en sterke thee. Het is nu echt bijna zover... Of we kunnen nog naar Arnhem? haha

Yvonne Willemsen

Lieve mensen,

Een hele goede reis! dat het jullie mag brengen wat je ervan verwacht.....

Dikke kus
xx
Yvonne ( voor al uw online educatie!! )

Marlies Huwae

Een beter begin had je niet kunnen krijgen,2 maaltijden met Liefde,en Passie van Marlene,wens jullie alsnog een goede reis,en een goede thuiskomst!Met weer heerlijke maaltijden van Marlene.......!
Heel veel lieve mensen op jullie pad,en mooie avonturen beleven,met z´n viertjes!groet en kusjes Marlies

Iris Agterdenbosch

Hallo Isabelle,
Wat hoor ik nou... 1 jaar op reis.
Wat een prachtige ervaring zou dat zijn voor jullie en de jongens! Geniet van alle mooie nieuwe dingen die jullie gaan beleven! Heel veel plezier.
Liefs,
Iris

anna van vliet

Isabelle , ik sprak vandaag een jongen die werkt op de vrije academie den haag hij komt van afganistan. hioj wil wel meedenken als je daar ergens gaat rond trekken misschien ook goed voor de betse plekken. als je wil kan ik wat info doorsturen tzt. A