hazenpad.reismee.nl

etappe 1,2 & 3

We zijn uiteindelijk 2 augustus vertrokken, niet om 10:00 uur maar om 22:00 uur. vanuit Bussum naar Rotterdam. Mories moest nog onderdelen halen in Vijfhuizen, onderdelen hingen bij onze leverancier aan de voordeurknop omdat het wat laat was geworden. 3 augustus, Solko en Rosie nog dag gezwaaid en een onderwater camera voor Miro' gekocht. Thees heeft de jongens nog mee genomen de stad in voor kadootjes. ' s avonds zijn we naar Haamstede gereden Pitstop op Haa(m)s. 1ste nacht in de camper op reis, bij Loen en Lo, Q, kleine Loen en Sevie. 4 augustus, om 15:00 uur bij Blauwe oma aangekomen in Zeeuws-Vlaanderen. Oma Joon reist een deel van de reis mee tot aan Balgooy waar we morgen heen gaan.

woestijnratje

Hee Haas, bel maar even hoor we bennen er nog... nog wel! hihi moeilijk he weggaan, nou ja op tijdschema dan.
X ut Ernhem

buuf

mis je nu al. Maak er wat moois van mop dikke x

Isabel

Buuf!!! zeker saai zonder mij he! Het is nu al geweldig!!! en pas een week op weg. dikke vette xxxjes!