hazenpad.reismee.nl

Bramen, frambozen, vijgen en brandnetelsoep.

Voor wie zich zorgen maakte of we het wel zullen redden met het kleine budget dat we hebben. Geen zorgen! We hebben ons vandaag rond gegeten aan zelf geplukte frambozen. Later kwamen we bramen tegen en een enorme vijgenboom. Toen we in het gras lagen uit te buiken zag Miró dat er langs het grasveld heel veel brandnetels groeiden. Hij wil al heel lang eens brandnetelsoep eten dus........We hebben net een overheerlijk brandnetelsoepje op. Heerlijk! nog even van de zon genieten. Wat een leven, Wat een leven! Be lucky met alles wat we in de natuur kunnen vinden. Haas at klaver daar was er ook een overvloed van en Ratje? Die eet alles.

Reacties

Reacties

Helena

Waarom hebben jullie mij niks gegeven
jullie weten toch dat ik in het meterkastje zit?? ;P

nog een goede reis
nana banana

Isabel

oooh ja Nana helemaal vergeten! kan je je beneb nog strekken of ben je nu krom gegroeid? kom er maar even uit.

Isabelle

Wat klinkt het nu al als een avontuur, heerlijk genieten van wat de natuur te bieden heeft.
Leuk om jullie site te lezen en jullie zo te volgen.
Hebben jullie nu vakantie of hebben Miro en Goya toch les? Ik blijf toch een juf he sorry!
Wij vertrekken zaterdag naar San Sebastian, waar jullie ook lekker in de zee hebben gezwommen.
Blijf genieten!

groetjes, Isabelle

Miró en Goya.

Ha juf.
We hebben nog vakantie. 5 september gaan we met een feesthoedje op de eerste schooldag beginnen. Voor de wereldtijd. Heel veel plezier in San Sebastian.

daaaag Goya en Miró Isabel en Mories.

Isabelle

Jullie hebben helemaal gelijk! Klinkt wel gezellig met een feesthoed : )
Geniet van jullie mooie avontuur.
Ik heb zaterdag mijn eigen avontuur, met een kleine baby vliegen, ben erg benieuwd!
Veel plezier!

nath en maan

hoi
miro,goya,mories en isabel
hoe gaat het met julie?
gr. nath maan

Nathaniel & Danielle

Vanavond vertrek ik (Nathy) naar mijn vader en morgen vliegen we dan naar Hongarije (Budapest) en dan hoop ik jullie daar te zien, wij vermoeden dat jullie nu in Oostenrijk zijn. Bel Mike dan als jullie in de buurt zijn.
PS: Vanaf 6 september begint de les Nathanjelletje
PSPS: Het woord ps is grappig

nat

Nath

Komen jullie volgende week nou nog langs bij ons in Hongarije of niet ? Bel mijn vader even om het door te nemen. Groetjes, Nath

patrice

He ho! xie dat het geluk(t) is... we maakte ons al zorgen om het laatste onderdeel. IJn en ik waren in Frankrijk en hoopte stiekum nog op een klein feestje in Arnhem, maar heel(h)aas voor ons: ... maaruh heb het fijn en zorg voor elkaar! op het geluk! Proost! Xkuzzzies Patrice

maan

vinden julie het al leuk?
ik denk het wel!
veel geluk nog!
heb je al een haas gezien?
x maren x

evert witteveen

hallo is en maurice de winkel heet vergeet me niet. maar ik hoop dat je my niet vergeeten bent.groetenria evert,nog een goede reis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!