hazenpad.reismee.nl

van München naar Simontornya (Hongarije) via Wenen.

We moesten 4 dagen in München blijven ons huis was het Westpark. Lekkers schone wc's alleen gingen ze om 20:00 op slot. Maar dan werden ze wel elke morgen schoon gemaakt. 4 dagen omdat we er voor een Carnet de passages moesten zijn en vrijdag (12 aug) middag aankwamen net een paar minuten te laat wat achteraf niet zo veel uit maakten want we zaten op het verkeerde adres. Daar kwamen we de volgende ochtend achter toen de bali medewerker dat ons vertelde. En ook dat hun headquarters pas weer dinsdag (16 aug) open gaat. Gelukkig want dan konden we de 13de toch naar Kungfu Panda 2 die in het park draaide. Onderweg maakte Miró nog een Kungfu Panda hoofdrol en rolde van een helling naar beneden op zijn gezicht met zijn benen omhoog. Het deed geen pijn gelukkig. En we zijn een hele dag door München gelopen met een dagpas voor de metro. Mories was ziek geworden en lag met 39 grade koorts in de camper te slapen wel 2 dagen lang. Het ophalen van het Carnet is een heeeeeel lang verhaal. Het kwam er bijna op neer dat we nog eens een week moesten blijven. Maar gelukkig zijn we met zijn allen op een oplossing gekomen en konden we toch weg. Op naar Oostenrijk richting Wenen. We zitten nu in Simontornya Hongarije. Het dorp van Nathaniël vriendje van Miró en ook van Goya.

patruus

jee zo dichtbij en dan al zo veel avontuur!
X truus

Helena

Oosterijk????
Wil je mijn vriendin Luca de groeten doen. Die is namelijk in juli dit jaar verhuist naar Oosterijk.

Jessica, van het het Kapelstraat avontuur

Dag lieve schatten, heb heerlijk weer ff de tijd voor jullie reisverhaal.
Druk geweest met de metamorfose van
Aim of Life.
Het is zo mooi geworden, nog wel wat puntjes op i zetten maar dat komt vast goed. Denk trouwens telkens dat je gewoon elk moment aan komt met een bus vol prachtige bloemen :-)
Maar nee hoor the Family zit al weer in Hongarije!!
Geniet...
Liefs Jes

Franca en Henk

zo beste vrienden het avontuur tegemoet we wensen jullie een goede reis en we blijven jullie volgen kus

Mirjam

Hallo lieve reizigers!

Hongarije, het land van de zigeuners! Jullie moeten maar een beetje zoeken want ze spelen nog wel eens in een restaurant. En Miró , dan kun je vragen of ze Otchi Tchornia spelen, dat kent elke zigeuner.
Wij zijn net terug van onze vakantie, Frankrijk was ook leuk hoor. Leuk om zo met jullie mee te kunnen reizen.

Veel liefs,
Mirjam

Omajoon

hallo lieve schatten !!!!!!!! Ik ben nu bij mark dus even een berichtje . Het is vandaag 40 graden geweest dat is heeeel warm ,gelukkig dat er een plan d'ea Ribiers is om af te koelen . Wat zijn jullie al ver zeg ! Ik mis jullie wel hoor ! De verjaardag van Luka was heel leuk .Dorine en ik gaan 17 sep. ook even naar de verjaardag van Liele. Nou lieffies geniet ! en tot het volgende bericht . 10O 000 kusjes en veel liefs van mij en van Mark , Katinoe , Luka en Liele. XXXXXXX!

Truuske uit Arnhem

grappig dat je steeds met een synoniem kunt reageren... he is waar jullie zijn internet uit den boze? We smachten naar een nieuw avontuur!
Tabee tot de volgende X

Buuf

Lekker om je zo te kunnen volgen.
Heb bericht gehad mag per 1-11 sluiten.Goed he.
Bruiloft van kind afgelopen vrijdag was geweldig.
Kijk al weer uit naar je volgende verslag.
Mis je wel hoor dikke x

anna

gelukkig gaat ie goed. en zo gaat ie beter... al weer een kilometer... haas is de baas... liefs anna