hazenpad.reismee.nl

bericht voor HUGO van Goya

we hebben niet altijd internet daarom kon ik niet reageren en als we internet hadden was ik het vergeten en ik heb een leuken juf en meester de juf lijkt op me moeder en de meester lijkt op me vader we zijn in Göreme waar er huisen in de rotsen zijn gehakt in Kizkalesi zijn we naar een eiland gezwommen in de hogen golven gister hebben we een pot met groenten met koe en saus gegeten op de deksel van de pot hebben ze het brood gebakken het was heel lekker

nu gaan we een wandeling maken door de grot woningen. groeten van goya

Reacties

Reacties

voor Miro van Daan

he vrolijke vriend hoe heb je het gehad met Jort? Bij ons is het warm weer het was donderdag zelfs 19 graden! Was het ver zwemmen naar het fort?Ik vond het er vet uit zien. Bij ons in de klas is het gezellig ik zit bij Niek,Ydo,Alex,Berber en Emma in het groepje en we hebben gesmuld van de lekkere traktatie. Ik speel veel met Jort ik vind het wel jammer dat je er niet bent
en met ons mee kan spelen. maar dat halen we wel weer in als je terug bent ik vind jullie foto's heel leuk nog heel veel plezier Groetjes Daan

miro

hallo vrolijke vriend.
ik vind het ook jammer dat ik jullie niet kan zien. en met jullie kan spelen. maar ik heb het hier heel leuk!.

groetjes Miro

Nathaniel en Danielle en Chris

Hoi Miro en familie,
wat cool die huizen in de grot en dat fort. Hoe lang was dat zwemmen? Wat leuk miro was het om te skypen. Wij zijn vandaag met Maren en Choco naar de Veluwe geweest met een boswachter en een cameraploeg. Dat wordt volgende week uitgezonden. Chinees is best rumoerig. Ik kan bijna net zo goed drummen als jij viool kan spelen. Juf Ilse is heel leuk. Isabel ken je, ook leuk. Hoe ver loop je voor met taal?
PS: Ik wil ook een keer mee naar dat lunapark. PS PS: het woord ps is grappig.
Groetjes van ons

Nathaniel en Danielle en Chris

PS PS PS:
We vroegen de boswachter om uileballen. Die zei Dat vind ik zielig voor de uil.
ik heb wel braakballen :-)

miro

waarom wordt het uitgezonden? was het met intervieuw?
ik vond het skypen ook leuk.
we zijn nu ingesneeuwd.
maar het verhaal komt zo.

daaaaaaaaaag Miro

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!